Fotografija: Tanja Bažalec

NESTLÉ

S ambicioznim planovima u “novu normalnost

  • Najveća svjetska prehrambena kompanija obogatila portfolio poznatih brendova NESCAFÉ, KIT KAT, THOMY i MAGGI
  • Edukacija osnovnoškolaca o važnosti pravilne prehrane, programi za pripremu mladih za tržište rada te inicijative za očuvanje okoliša u fokusu
  • U nadolazećoj desetoj sezoni projekta „Vrtim Zdravi Film“ planira obuhvatiti 18.000 djece iz 200 škola te 10.000 roditelja, što je najveći broj po školskoj godini do sada

SPONZORIRANI ČLANAK

Novo normalno unijelo je brojne promjene u sve segmente naših života, a između ostalog potaknulo je i brojne nove trendove u smjeru brige o pravilnoj prehrani, korištenja prirodnih i svježih namirnica te pripremanja zdravijih obroka u vlastitom domu. To je prepoznao i Nestlé, čiji su čelnici danas predstavili novosti iz portfelja proizvoda te najavili brojne planove vezane uz educiranje i zapošljavanje mladih, zaštitu okoliša i daljnje provođenje projekta Vrtim Zdravi Film.

Uzbudljive novosti za sve poklonike čokolade stižu s novim KIT KAT Gold i KIT KAT Ruby čokoladicama, nove THOMY majoneze s uljem avokada i konoplje dat će još bolji okus vašem sendviču, a obzirom da su Hrvati poznati i kao veliki kavoljupci nesumnjivo će uživati i u novim NESCAFÉ Gold Origins Sumatra i Uganda-Kenya te NESCAFÉ Classic Ivory Coast proizvodima.

Zadnja istraživanja ponašanja potrošača u regiji pokazuju povećanje vremena koje se provodi u kuhanju s obitelji, stoga velike novosti donosi i MAGGI asortiman:

Ponosna sam što je 95% našeg MAGGI i THOMY danas bez konzervansa, umjetnih aroma i boja, uz dodatak morske soli te više povrća i cjelovitih žitarica. Hrvati vole kuhati i mi im želimo pomoći u pripremi ukusnih i hranjivih obroka te smo lansirali veliku inovaciju Magija okusa, dodatak jelima s povrćem, bogatog punog okusa bez kompromisa, te MAGGI BIO Bouillons organske kocke za kuhanje.” – izjavila je Renata Matusinović, izvršna direktorica kategorije hrane za tržište Jugoistočne Europe najavljujući još mnoge inovacije u asortimanu za ovu godinu.

Sastavni dio poslovanja kompanije Nestlé je i briga za zaposlenike, lokalnu zajednicu i partnere, kako sada tako i za budućnost:

“Preuzeli smo na sebe obveze i dalje ostati uz hrvatsko društvo, kontinuirano podržavati njegov daljnji razvoj i napredak te u budućnosti poduzimati aktivnosti kako bismo očuvali i zaštitili resurse za buduće generacije” – izjavila je Neli Angelova, direktorica komunikacija za tržište Jugoistočne Europe, naglasivši kako kompanija nastavlja i sa značajnim ulaganjima resursa u edukaciju osovnoškolaca o pravilnoj prehrani i važnosti tjelesne aktivnosti, podršku boljoj zapošljivosti mladih te snažno kreće s inicijativama za očuvanje okoliša.

Nestlé je najavio velike ambicije za Hrvatsku: projekt Vrtim Zdravi Film, koji se bavi edukacijom mladih o pravilnoj prehrani, ove godine slavi desetu obljetnicu te je njegov cilj doseći ukupno 1.000 osnovnih škola, 70.000 učenika i 25.000 roditelja. Inicijativama za bolju zapošljivost mladih do 30 godina kroz edukacije poput Nestlé Summer’s Cool, programe prakse i pripravništva planira više od 500 mladih pripremiti za tržište rada, dok uz obavezu da do 2025 100% proizvoda ima ambalažu koja je reciklirana ili se može ponovo upotrijebiti kreće s lokalnim aktivnostima za podizanje svijesti o važnosti recikliranja.

“Nestlé treba djelovati kao StartUp te biti agilan, kontinuirano razvijati timove s poduzetničkim razmišljanjem i pokazati solidarnost s društvom u cjelini” – poručio je za kraj Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu i Sloveniju. Više informacija možete pronaći na stranici Nestlé.