GG beauty

Prirodno u fokusu ljepote

Prepustite se maštarenjima uz Chanel, upoznajte nove beauty ikone i naše #purebeauty ambasadorice

SCROLL


VANILIJA PLANIFOLIA

Zeleni dragulj s Madagaskara

Francuska kuća Chanel svoja desetljećima duga istraživanja pretvorila je u beauty inovacije koje donosi u najelegantnijim bočicama s porukom – srž luksuza krije se u prirodi.

Francuska luksuzna kuća svoju je prvu skincare liniju predstavila 1927. jer je osnivačica Coco Chanel bila uvjerena kako je upravo savršena koža u srži luksuza – pa kakav bi to brend bio da nema svoje proizvode za njegu. Gotovo sto godina nakon, uz kostime, kultne torbice, parfeme i make-up, Chanel se može pohvaliti i više nego uspješnom linijom za njegu kože Sublimage koja je predstavljena 2006., a neupitno najpopularnija je krema za lice. Ona se u prvih deset godina prodavala u prosjeku jedna u minuti, a ne silazi s popisa top 10 preparata za njegu kože.

Fotografija: Chanel
Fotografija: Chanel

Iza popularnosti linije, osim velikog imena, skriva se i dugogodišnji trud i posvećenost istraživanju. U razvoju posebne formule ključni sastojak je vanilija – i to najfinija koju koža može osjetiti. Naime, radi se o vrsti vanilla planifolia, koja se uzgaja na sjeveru Madagaskara. Iako na svijetu ima više od 120 vrsta divljih biljaka vanilije, na razvoju esencije iz vanilla planifolije stručnjaci iz Chanela su počeli

U razvoju posebne formule ključni sastojak je vanilija – i to najfinija vanilija koju koža može osjetiti

raditi još 1995. i krenuli na putovanje otkrivanja svih čarobnih svojstava koja ta biljka skriva. Zaključili su kako je upravo ona najblagotvornija za kožu i nastavili je proučavati. Ipak, koliko je jedinstveno čarobna zbog svojih regenerativnih svojstava, toliko je i zahtjevna za uzgoj. Ta delikatna orhideja cvjeta samo 24 sata i nakon toga uvene.

Fotografija: Chanel

U višegodišnjem istraživanju i razvijanju esencije vanilije, istraživači su pronašli zanimljivo ulje s posebnim molekulama iz kojeg je stvoren prvi prirodan aktivni sastojak planifolia PFA koji je u osnovi Sublimage linije.

Dokazali su kako ima sposobnost regeneracije kože i aktivacije pet važnih faktora koji su ključni kod ublažavanja znakova starenja. Naknadno je tim istraživača uspio identificirati i točan trenutak u razvoju mahune u kojem ona generira izvanredne molekule koje imaju sposobnost regeneracije. Razdoblje u kojem su te molekule na vrhuncu toliko je kratak i prolazan da im je trebalo desetljeće da ga uhvate.

Ipak, na toj biljci, nije samo mahuna dragocjena – svaki njezin dio ima određena svojstva koja su blagotvorna za kožu. Cvjetovi tako imaju antioksidativna svojstva zbog flavonoida, zrele mahune sadrže poliketone koji su zanimljivi u regeneraciji stanica, matične stanice iz lišća sadrže svojstva za obnavljanje kože, dok je sjeme odlično za piling.

Fotografija: Chanel

Stručnjaci vaniliju planifoliju istražuju već više od 20 godina, a rezultat je linija za njegu koja koži vraća gustoću, čvrstoću, hidrataciju, ujednačenost tena i sjaj. Kako rad na jednom takvom proizvodu, ali i njegovom stalnom usavršavanju izgleda,

Stručnjaci vaniliju planifoliju istražuju već više od 20 godina, a rezultat je linija za njegu koja koži vraća gustoću, čvrstoću, hidrataciju, ujednačenost tena i sjaj

možete pogledati u prvom filmu posvećenom svijetu njege francuske kuće Chanel. Serijal „Beyond the Jar” slavi stručnost istraživačkog programa luksuznog brenda, ali i strast koja vodi znanstvenike u dizajniranju preparata za njegu kože.

Fotografija: Chanel

NO MAKE-UP POKRET

Nove beauty ikone

PIŠE: LEA LADIŠIĆ

Kada je Alicia Keys prije četiri godine objavila svoj album za čiji je cover pozirala bez imalo make-upa potiho je najavila novi trend – prirodan izgled bez previše šminkerskih poteza. Danas uz nju ‘no make-up pokretu’ priključile i druge žene te nam postale prava inspiracija.

Fotografija: Getty Images

“Ne želim se više pokrivati. Svoje lice, svoje misli, um, snove, svoje borbe niti dušu. Ništa”, komentirala je Alicia Keys 2016. svoju odluku o odbacivanju šminke. Pjevačica se nije u potpunosti odrekla make-upa, štoviše, rekla je da uživa u šminkanju, no željela se osloboditi obveze da mora prekrivati lice. U tome je uspjela, a od te nametnute obveze treba se odmaknuti svatko kome to pričinjava teret. Iako zvuči jednostavno, sjetite se koliko ste puta barem nanijeli korektor i maskaru za običan izlazak iz stana, kako biste nesavršenosti na licu ipak sakrili od drugih.
Sve će to možda postati lakše zahvaljujući beauty ikonama nove generacije koje bez straha na društvenim mrežama i u javnosti pokazuju svoje nesavršenosti, podsjećaju nas da isto kao i svatko od nas nemaju uvijek savršen ten i kosu te poručuju kako je uz vanjsku brigu o koži, tijelu i kosi, mnogo važnije samopouzdanje u kojem leži prava ženska ljepota.

ROSIE HUNTINGTON-WHITELEY

Fotografija: Instagram

Model, manekenka i prva ambasadorica clean brenda Hourglass, nije nam samo modna inspiracija, već i beauty ikona koja je ljubav prema kozmetici pretočila u svoj portal Rosie Inc. na kojem dijeli savjete, tutoriale i intervjue s beauty insiderima. Suprotno mišljenju, Rosie je priznala da se ne budi svakog dana sa savršenom kožom, već vodi bitku s nesavršenostima. Osobito nakon što je postala majka, počela se educirati o sastojcima i proizvodima koje nanosi na lice kako bi mu pružila pravu njegu prilagođenu potrebama svog tena, a beauty favorite i tajne redovito dijeli s virtualnom zajednicom.

HAILEY BIEBER

Fotografija: Instagram

Ova ‘it’ djevojka tek je zakoračila na scenu i postala uzor novim generacijama. S 23 godine Hailey Bieber traženo je lice beauty i modne industrije, nosila je revije priznatih modnih kuća, ostvarila brojne suradnje sa sportskim brendovima i bila zvijezda modnih editorijala. U svoj dom pušta nas preko društvenih mreža i tada pokazuje prirodno i make-up free lice djevojke iz susjedstva – s nevjerojatno sjajnim tenom. Sadržaj svoje kozmetičke torbice dijeli s pratiteljima, kao i probleme s kožom koji se događaju njoj, ali i suprugu Justinu Bieberu.

EMMANUELE ALI

Fotografija: Instagram

Klasični francuski stil, neopterećeno stilizirana kosa i minimalni make-up recept su za chic izgled Emmanuele Ali, 52-godišnje ikone iz Pariza. O njezinoj rutini i svakodnevici nećete pronaći puno podataka, no urednica francuskog izdanja Voguea postala je ikona i vječna inspiracija. Majka je dvoje djece, strastvena ljubiteljica brzih automobila i naš ultimativni girl crush.

JEANNE DAMAS

Fotografija: Instagram

Od fashion influencerice, do modnog brenda Rouje koji je osvojio scenu i kolekcije ruževa, Jeanne Damas reprezentira sve ono što volimo kod stila Francuskinja. Njezin zaštitni znak su razbarušene šiške i crveni ruž s kojim uz minimalno ili bez imalo šminke naglašava svoju prirodnu ljepotu, pa nije neobično da je crvena nijansa dio hit kolekcije ruževa s njezinim potpisom.


#PUREBEAUTY

Filozofija koja slavi samopouzdanje

PIŠE: LEA LADIŠIĆ

Nakon nametanja nedostižnih standarda ljepote vrijeme je da zavolimo sebe, svoje nesavršenosti i da se dobro osjećamo u vlastitoj koži. Upravo to poručuju nam i naše #purebeauty ambasadorice.

NANA NADAREVIĆ – PR MENADŽERICA ZA MAC COSMETICS

Fotografija: Privatan album

Kako reći što je ljepota, a ne upasti u zamku ispraznih fraza? Mnogo puta sam se uvjerila kako ljepota nema veze sa simetrijom, savršenim proporcijama ili prćastim nosom. Ljepota se može iznenada pojavili (ili nestati) čim netko otvori usta. Pune usne su ništa ako ne govore lijepo, a bademaste oči ne vrijede ako su prazne. Eto, očito je ipak nemoguće govoriti o ljepoti bez izlizanih parola.

JELENA SKENDŽIĆ RATKAJEC – VLASNICA BRENDA SKINTEGRA

Fotografija: Privatan album

Tek u tridesetima sam u potpunosti shvatila da istinska ljepota i samopouzdanje proizlaze iz osjećaja ispunjenosti, ostvarenosti i opuštenosti u vlastitoj koži. Naravno, to je parola koju svi izgovaramo, ali živimo li je uistinu? Većina ostvarenih i prelijepih žena se prekritički odnosi prema sebi, osuđujući svaki kilogram viška, svaku boru i svaku sijedu vlas, a premalo vrednujući sve kvalitete i snagu. Istinska ljepota i samopouzdanje dolaze iznutra i ne ovise isključivo o ljepoti vanjštine koja je ionako transformativna. Žena koja je samopouzdana, sebi je sigurno i istinski lijepa jer ona neće dopustiti ikome da je promatra kao plošan lik – a ponajmanje samoj sebi.

SIMONA ANTONOVIĆ – PROFESIONALNA VIZAŽISTICA

Fotografija: Privatan album

Istinsku ljepotu samo rijetki imaju, znaju postići i zadržati. Normalno je i prirodno željeti biti lijep, a ljepota je ekspresija svega što se događa s našim tijelom – od prehrane, načina disanja, preko odnošenja prema drugima pa sve do izražavanja emocija. Lice i ten su fizička manifestacija svega o čemu mislimo i radimo, zrcalni su odraz naše nutrine te sve dok bilo koji dio našeg uma i srca nije ispunjen, istinska ljepota, koja je za mene harmonija tijela, uma i duga, će nam biti nedostižna. U svemu tome vrlo je važna i vjera u sebe, odnosno samopouzdanje, baš kao što je to kazala legendarna Gabrielle Chanel: „Ljepota počinje onog trenutka kada odlučite biti to što jeste”.

PAMELA SMOLJANIĆ, INFLUENCERICA

Fotografija: Privatan album

Za mene istinsku žensku ljepotu ima ona žena koja zrači. Ona čije se samopouzdanje vidi na prvu, ona koja se smije najširim osmijehom i ona koja drži do sebe u svakom trenutku. Pri tome uopće ne mislim na samo fizički izgled, već način na koji se odnosi prema sebi, prema ljudima koji je okružuju.


TOP LISTA

5 GG beauty favorita

PROMO

Na listi za shopping ovog proljeća su parfemi kojima vladaju cvjetne note te oni citrusnima za muškarce, želimo fine kreme s dragocjenim sastojcima, a neizostavan je i balzam koji njeguje usne.

VERSACE Versense Eau de Toilette

Za proljetne dane biramo parfeme cvjetnih nota. Mješavina mediteranske arome, bergamota i zelene mandarine u Versace Versense parfemu daje prirodnu i spontanu svježinu mirisu, rajska bodljikava kruška i citrusi bude energiju, a sve je upotpunjeno notama sandalovine, cedrovine, masline te mošusa. Dolazi u staklenoj bočici zelene boje s prepoznatljivim simbolima luksuzne kuće, a uz kod gloriaglam40 bočica od 30 ml može biti vaša uz 40 posto popusta (ponuda vrijedi do isteka zaliha).

GIORGIO ARMANI SI parfem za žene

Armani Sì Passione parfem dolazi u novom izdanju – Sì Passione Intense novi je elegantan cvjetni miris pojačan živahnim drvenastim i mošusnim notama. Prepoznatljiva gornja nota mirisa Sì, nektar crnog ribiza, spaja se s cvjetnim središnjim notama apsoluta jasmina i esencije Superinfusion uz notu ruže, pojačanu baznim notama cedrovine i bijelog mošusa, koje postaju još intenzivnije uz esenciju pačulija i ekstrakt vanilije. Novi cvjetni miris odaje čast ženskoj snazi i ovog puta dolazi u bočici koja je crvena s vanjske i unutarnje strane.

SALVATORE FERRAGAMO novi muški miris

Novi Ferragamo miris izraz je snage i osjećaja za modernog muškarca. Citrusno-drvenasti miris kreirao je Antoine Maisondieu, a parfem sačinjava eksplozivni citrus s bergamotom i limunom, u srcu se spajaju cvjetne note ljubičice i absolute lišća ljubičice, sa snagom Ferragamove kožne note mošusa i vetivera. Oblik bočice podsjeća na urbani neboder, upotpunjen okomitom plavom trakom.

BIOBAZA kreme za lice

Nova Biobaza Beauty kolekcija dolazi u tri linije koje će odgovarati svakom tipu kože. Visoko potentni sastojci – skvalan, hijaluronska kiselina, ulja boražine, sjemenki grožđa, noćurka i smilja nalaze se u novim hidratantnim kremama podijeljenima u tri linije: ružičastu za suhu i osjetljivu kožu, plavu za masnu i mješovitu te žutu liniju za njegu suhe kože sklone borama. Visoko potentni sastojci i dragocjeni ekstrakti vraćaju svježinu i blistavost te ublažavaju znakove starenja uz formulacije s domaćim smiljem iz eko uzgoja.

NEVA 1918 balzam za usne

Proljeće nosimo i na usnama uz nove Hydra-Eclat balzame za usne brenda Neva 1918. Balzami su decentno pigmentirani, ali ne ostavljaju tonirani trag, već pružaju mirisni užitak i prirodni, zdravi izgled na usnama. Dolaze u tri cvjetne verzije: Hydra-Eclat Lip Balm Nebeska Ruža koji sprječava isušivanje i zadržava prirodnu ravnotežu hidratizacije usana uz aromu ružinog cvijeta, Hydra-Eclat Lip Balm Jorgovan bogat maslacima i hranjivim uljima koji pruža hidrataciju i sjaj usnama uz aromu jorgovana te Hydra-Eclat Lip Balm Ljubičica za obnovu suhih usana.